Lyny's world

Ez a blog én leszek.Az én érzéesimmel és az én gondolataimmal..Németh Lynda őszintén..

Friss topikok

Kedvenceim

Archívum

Vasárnap...

2009.07.12. 14:21 | LynyBaby | Szólj hozzá!

Vasárnap van..Későn ébredtünk..Jó volt végre kicsit aludni. :) Mai nap eddig semleges,nemsokára elnézünk boltba,csupa izgalom...Jee..

Ma van Blanka-unokanővérem édes kislánya-születésnapja..És ma van az apjáé is.Szeretem az ilyen furcsa egybeeséseket.Olyan,mint apukám és nagypapám születésnapja.Ők is egy napon születtek.Meg a tesóm is és én is...(Micsoda furcsa egybeesés,nem?)Szóval ma van a pöttöm szülinapja.Olyan édes az a kislány..2 éves és olyan,mint egy kis nő..Nagyon-nagyon aranyos és nagyon bírom..Most lesz kishuga :)..Egyszer nekem is lesz egy ilyen kislányom.(Biztos,hogy kislányom lesz..Nem fiam!Remélhetőleg..)Na..Szóvala,hogy Blankának szülinapja lesz,anyum hívta fel a figyelmet.Mindezt a maga sajátos stílusában.

Szóval: Boldog születésnapot Lénárd Blanka és Lénárd Márton!! :-*

"Van élet az Áronon kívül is.."..és bla-bla-bla-bla..Olyan szörnyű néha.Miért van az,hogy azt hiszi,jobb mint bárki más és aki nem olyan,az már rossz?Néha a halálba tud szekálni..(Szerintem a tesómat is :P ).De végülis ez az anyák dolga?Vagy??

Naa..Még a végén eső lesz..Fasza..Napi egy monszun pécsett és megáll a világ.

Szeretééés:

A bejegyzés trackback címe:

https://lynybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr221241796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása