Lyny's world

Ez a blog én leszek.Az én érzéesimmel és az én gondolataimmal..Németh Lynda őszintén..

Friss topikok

Kedvenceim

Archívum

rossz nap

2009.07.09. 17:51 | LynyBaby | Szólj hozzá!

Fáztam az éjjel..Még be is takaróztam..(Áron büszke lehet rám,mert sosem takarózm be!) Hülye dolog fázni júliusban..

Korán keltem..Drága 5kor kel..Kelek én is vele.Szimpátiából..Csak úgy..Mert utána jó érzés visszabújni az ágyba és meg elcsípni az illatát..Szép pillanatok..Szóval korán keltem..Kávé lett volna a kézben-ha lenne kávénk-így csak ásványvíz a kézbe,laptop be,internet..Munkakeresés.Sehol semmi..Nem vagyok megváltozott munkaképességü,nincs tapasztalatom,nem vagyok számlaképes..De miért nem???A munkakereső site-om ledobott a fenébe,nem nyitotta meg a munkákat,hibát jelzett a rendszer..Na ennél  pontnál kellett volna visszafeküdni!De nem..Lynda kamikaze..Tovább pörgött..

Mosás,pakolás,jövé-menés,tevés...Hip-hop elszáll a nap,én meg csak kapkodom a fejem.Mi van?Már ennyi az idő??Ajjajj..-és ezek barátai jutnak eszembe.

Egyetlen magántanítványom nem jött..Legközelebb azért szólhatna..Csakmert mégiscsak.. (&@Łł&&Đđ#..) <-- úgy döntöttem,nem fogok káromkodni..(Lehet hogy csak kicsit.. :P) Szóval már 17:47 van és lassan jön haza Áron és jujj..Csinálok neki borsófőzeléket,mert igényli..(Na,nem kérte,hogy csináljak,csak rá van állva vagy egy hete..)Remélem jó lesz.. :) 

Nosztalgia:

A bejegyzés trackback címe:

https://lynybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr51236798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása