Lyny's world

Ez a blog én leszek.Az én érzéesimmel és az én gondolataimmal..Németh Lynda őszintén..

Friss topikok

Kedvenceim

Archívum

Köszöntő vagy valami hasonló..

2009.07.08. 17:52 | LynyBaby | Szólj hozzá!

Sziasztok Kedves Olvasók!

(Bár kétlem,hogy egyáltalán lennének olvasók..Sebaj..)Szóval én is elkezdem írni a saját blogomat..Már próbálkoztam párral,de ezt most tényleg és minden erőmmel írni fogom.Amolyan Lynda kendőzetlenül,ha egyáltalán még létezik kendőzetlenség.

Talán néhány szó rólam..(Kell?Nem kell??Azért írok..)

Németh Melinda vagyok,de mindenki Lyndának szólít.Most leszek 23 éves..-Augusztusban-.Pécsre járok egyetemre,magyar szakra,irodalomtudomány specializációval.Ha nagy leszek valószínűleg nem lesz munkám.Szüleim Dunavecsén élnek,ikertestvérem pedig Pesten tanul.(Nem,nem vagyunk egyformák,de ez így van jól!)..1,5 éves párkapcsolatban élek,1,5éve együtt élünk annak minden magaságával és mélységével..(Ezekről majd talán később!!)Szeretek olvasni,főzni,bulizni..(Végülis fiatal vagyok?!)

Jöjjön valami idézetféle is..

"De nincs a szavaknak, az érzelmeknek, vagy a zenének olyan keveréke, amely megközelítené az érzést, hogy ott vagy és élsz, a világnak abban a térbeli és időbeli sarkában."  (Félelem és reszketés Las Vegasban)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lynybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr201234654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása