Lyny's world

Ez a blog én leszek.Az én érzéesimmel és az én gondolataimmal..Németh Lynda őszintén..

Friss topikok

Kedvenceim

Archívum

Készülődés

2009.07.10. 15:01 | LynyBaby | Szólj hozzá!

Nyah..Ma dög voltam reggel felkelni,ezért csak Áron búcsúpuszijára emlékszem..Persze mikor felébredtem nagyon rosszul éreztem magam.Ma van a hófordulónk,ma lettünk 19 hónaposok. Éjjen..(Apró tüzijátékok és szívecskék lebegnek a szemem előtt!!)

Kitaláltam a meglepetést..Főzök egy finom vacsit-spagettit,mert azt nagyon szeretjük-és valami finom desszertet utána. (Csokihab tejszínhabbal.nyamm...) Áron kap egy fürdőt és utána vacsi..

Felhívtam,hogy ma csak olyan fél 7 felé jöjjön haza,addig kórészoljon a városban :P (Gonosz,gonosz lány..) Szóval lassan el kellene kezdenem készülődni..Na,nem a főzéssel,hanem a pakolással/rendrakással..

A háttérben mehet a legtrébb francia film,amit valaha is láttam..Sebaj..

Jaaa..A főzelék szerintem borzasztó volt-és még finom voltam és nőies-,de Áron jóízűen befalta. Hát igen..Az étvágyával nincs baj.. :)

Nyálas,csöpögős idézet:

"Nincs más, nem is akarok más gyönyört, Csak amit tõled kaptam s még kapok. Koldus-szegény királyi gazdagon, Részeg vagyok és mindig szomjazom." (Shakespeare)

 

És a kép hozzá:

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://lynybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr621238573

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása