Lyny's world

Ez a blog én leszek.Az én érzéesimmel és az én gondolataimmal..Németh Lynda őszintén..

Friss topikok

Kedvenceim

Archívum

Fáradt...

2009.07.11. 18:14 | LynyBaby | Szólj hozzá!

Lynda kicsit elfáradt..Nem kicsit,nagyon..Pedig nem nagyon csinált ma semmit..Kicsit sétált ma a városban,Áron nélkül..Csak úgy egyedül..Meg volt a boltban is..(Húúú..Igazán sokmindent csinált..Éljen!!!Marha kis ügyes,nem?Igazás izgalmas életem van,nem?!)

Nah..A tegnap esti kis ünnepés..Kevésbé jól sikerült,mint gondoltam.Frankón megcsináltam mindent.Volt elég jó spagetti,meg fini desszert is.Csokihab tejszínhabban.Meg maradt még csokihab.A maradék tejszínből összeütöttem egy kis fagyit is,hátha..Erre annyit kaptam,hogy finom..Sem többet,sem kevesebbet.Most úgy gondolja,hogy mert ő dolgozik,mindenható..Pedig nem.Különben is,mégcsak nem is kap érte pénzt.(Legalábbis nem tudja,mert nyúl megkérdezni..)Szóval finom volt a vacsi.Ennyi..Hát kössz..

Ej..Már szombat van.Szerdán megyek haza,addig kellen valami munkafélét találni.Legalábbis jó lenne.

Mi van akkor, ha soha nem jön el a herceg fehér lovon? Akkor Hófehérke örökké ott fog feküdni az üvegkoporsóban? Vagy végül fölébred, kiköpi az almát, elmegy az orvoshoz, meggyógyíttatja magát, aztán szül egy gyereket a helyi spermabank segítségével? Akaratom ellenére mindig az jut eszembe, hogy minden magabiztos, ambiciózus szingli nő bensőjében egy törékeny, finom hercegnőcske bújik meg, akit meg kell menteni. (Szex és New York)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lynybaby.blog.hu/api/trackback/id/tr121240652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása